Jump to content
Sign in to follow this  
stefano74

Nuovo Mod Dei Nostri Cugini Francesi

Recommended Posts

Parlando con Nemo della prossima campagna,lui ha confermato la presenza sicura di 6 giocatori dei MS, mi ha annunciato che sta lavorando a un loro mod,dove sarann pilotabili i Sottomarini classe HAN,TRAFALGAR,TYPOON,OSCAR,VICTOR,OHIO e XIA + la fragata russa e gli elicotteri russi.

Sta ultimando i comandi del TYPOON,mi a detto che i comandi saranno un mix fra quelli del 688 e dell' AKULA,la stazione di lancio del 688,cosi mi ha detto.

Poi mi ha chiesto che al momento di testere il mod saremo disponibili,io personalmente ho dato la mia disponibilità,gli altri comandanti facciamo come credano.

Non so quanto potro' essere utile come beta-tester, vista la mia scarsa esperienza ... comunque sono disponibile.

Hello everyone,

So here's the first time in a unit that will be added

Han SSN/Xia SSBN/Victor 3 SSN/Oscar II/Delta IV/Trafalgar/OHIO SSBN/688SSN/Type 209-1400mod/Type 209/Foxtrot(indian)/collins/Tr 1700ss/Typhoon

For now my biggest problem is how to change the weapons loadout .... :s17:

I think that a first test version is available in 1 months

Great Nemo! :s20: :s20:

did you find the way to change also internal textures for the new units?

Of course we are ready to test your MOD :s20: :s20: , if you need som other help let us know, we can check if anyone of us is able to do it :s02:

I have a problem is that somebody knows how to change the weapons loadout for a units ...??

example:I have a trafalgar with SW interface I would like to remove tlam and MK48 to put in place spearfish

I think you must create a clone SW and rename "Trafalgar" and then with DWEdit Version 1.7.4.1 you can change the weapons.